20 d’octubre de 2013

Paff, el drac màgic...per a Quart.

             Per als alumnes de quart: us deixe ací el video de la Cançó. També un enllaç a una pàgina amb activitats sobre la cançó. No oblideu escriure sobre l'orige, característiques i poders del vostre drac, també sobre la seua personalitat o les seues preferències. Ah i el seu nom i edat, clar !!!

Feu clic ací per a escoltar una  versió rockera.
Imatges de dracs, clic.
Imágenes de dragones, clic.
 
FLAUTA:
 
           Una nova partitura i en Compàs Ternari  de tres temps, segur que us agrada, es diu Carrusel (fes clic)


4 comentaris:

  1. Hola Paqui sóc Marta de sisé A. M'encanta aquesta pel·licula, jo ya la vaig vore al cinema fa un temps.

    ResponElimina
  2. Joan 4c:M´agrada la cançó pero no magraden les fotos de la versió roquera

    ResponElimina
  3. Aquesta canço em recorda quan era petita i la cantavem.

    Lucía 6º A

    ResponElimina
  4. Hola Paqui,
    Sóc Maria de 6 A i m'han agradat molt els vídeos que has posat.
    Fins demà .Adeu.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari, gràcies.